سلام به همراهان گرامی جهان آی‌سی، فروشگاه از تاریخ ۲۹ اسفند تا ۵ فروردین ماه تنها فروش غیرحضوری دارد

آموزش باز کردن هدفون Airpods Pro

شرکت اپل یکی از محصولات خود با نام Airpods Pro را در اواخر سال 2019 معرفی کرده که در واقع نسل سوم هندزفری های بی سیم این کمپانی محسوب می شود. این هندزفری از سه سری سیلیکونی در سایزهای مختلفی برخوردار است تا با ارائه قابلیت های فوق العاده بتواند نظر کاربران را به سوی خود جذب کند. بکارگیری از روکش سیلیکونی یکی از ویژگی های جالب این هندزفری می باشد که با استفاده از سیستم هوشمند کنترل هوا مانع از تجمع هوا شده و از گوش درد جلوگیری می کند. هندزفری ایرپاد پرو از قابلیت بلوتوث پشتیبانی می کند و بدون داشتن سیم آزادی عمل را در اختیارتان قرار می دهد. این هدفون بلوتوثی مجهز به باتری با عمر طولانی است و با حذف اکتیو نویز به صورت دینامیک سطح صدای اطراف را کنترل می کند و به صورت کاملاً باکیفیت صدای مورد نظر را به گوش کاربر می رساند.

 

هندزفری AirPods Pro از نوع بلوتوثی بی سیم است. ایرپاد پرو از گواهی IPX4 بهره می برد که در برابر پاشش آب و تعریق مقاوم می باشد.

 

هندزفری بی سیم ایر پاد پرو از تراشه H1 بهره می گیرد که دارای قابلیت پردازش همزمان 10 کانال صوتی می باشد و به شما این امکان را می دهد تا بدون تاخیر صداهای در حال پخش را گوش دهید. این تراشه دارای قابلیت مهم دیگری از جمله پشتیبانی از دستیار صوتی سیری می باشد که با استفاده از پیغام Hey Siri فعال می شود.

قابلیت حذف صدای مزاحم محیط: اپل با بکارگیری از دو میکروفون در داخل هدفون ویژگی دیگری را به نسل جدید ایرپاد افزوده است. میکروفون اول رو به بیرون قرار گرفته و با شناسایی صدای بیرون صدای محیط اطراف را بررسی می کند. سپس با ایجاد آنتی نویز معادل نویز محیطی را پیش از رسیدن به گوش کاربر، حذف می کند. اما میکروفون دوم رو به داخل گوش می باشد و اپرپاد پرو نویز شناسایی شده توسط این هندزفری را از بین می برد. همچنین مدیریت این قابلیت از طریق گوشی و یا سنسور تعبیه شده بر روی هدفون انجام می پذیرد.

 

ما در این مقاله فیلم کامل باز کردن AirPods Pro هدفون و محفظه را کاملا شرح می دهیم.

قطعات AirPods Pro را به زودی می توانید از سایت جهان آی سی خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید