سلام به همراهان گرامی جهان آی‌سی، فروشگاه از تاریخ ۲۹ اسفند تا ۵ فروردین ماه تنها فروش غیرحضوری دارد

آموزش حذف قفل گوکل اکانت A20/A20S

” FRP یا همان گوگل اکانت ” جدید ترین راهکار امنیتی مخصوص سیستم عامل اندروید میباشد که به منظور جلوگیری از استفاده کردن گوشی های سرقتی یا مفقودی ایجاد شده است.

زمانی که شما جیمیل خود را در دستگاه وارد می کنید FRP فعال میشود و اگر زمانی دستگاه شما به هر دلیلی فلش شود یا از طریق ریکاوری فکتوری ریست کنید بعد از بالا آمدن دستگاه از شما درخواست جیمیل و پسوردی را که قبلا در آن وارد کرده بودید را درخواست می کند و تا زمانی که جمیل و پسورد صحیح وارد نشود نمی توانید از گوشی استفاده کنید. این سیستم امنیتی در گوشی های آیفون با عملکردی مشابه ولی دقیق تر و بی نقص تر به نام iCloud وجود دارد.

توسعه دهنده های سیستم عامل اندروید نیز در تلاش اند تا هر ماه با ارائه آپدیت ها و پچ های امنیتی این سیستم عامل رو غیر قابل نفوذ کنند ولی تا امروز موفق موفق به انجام چنین کاری نشده اند بطوری که از سال 2015 تا حالا مراحل دور زدن FRP  رو سخت تر کرده اند ولی همچنان موفق به غیر قابل نفوذ کردن آن نشده اند. دلیل آن نیز بخاطر Open Source (متن باز) بودن سیستم عامل اندروید میباشد که اشخاص خبره یا کمپانی ها میتوانند روشی جدید برای دور زدن آن پیدا کنند.

در این فیلم آموزشی قفل گوگل اکانت یا همان FRP اندروید 10 بدون استفاده از باکس و دانگل و کامپیوتر برداشته می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید