سلام به همراهان گرامی جهان آی‌سی، فروشگاه از تاریخ ۲۹ اسفند تا ۵ فروردین ماه تنها فروش غیرحضوری دارد

آموزش فلش زدن گوشی های شیائومی

 

شیائومی Xiaomi یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. از ابتدای انتشار اولین گوشی‌های هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱، شیائومی سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد.

برند شیائومی در تولید گوشی های هوشمند با ارائه امکانات زیاد و قیمت مناسب توانسته در سال های اخیر مشتریان زیادی جذب خود کند. از محصولات موفق این شرکت می توان به redmi s2 که در می سال 2018معرفی شدکه ازآن به عنوان پرفروش ترین گوشی سال 2018 یاد می شود که امسال نیز با معرفی اولین گوشی mi mix alpha  که صفحه نمایش آن تا پشت گوشی ادامه دارد قرار است سهم بزرگی از بازار های بزرگ دنیا به خود کسب کند و امروزه خانوادهٔ redmi note 9  و mi note10 جزو بهترین گوشی های این شرکت هستند.شیائومی توانسته بهترین گوشی های هوشمند را از نظر طراحی،اندروید،دوربین بسازد که کاربران زیادی را به خود جذب می‌کند.در اوت سال 2020 این شرکت گوشی های هوشمند mi 10 ultra و redmi K30 ultra را به مناسبت ده سالگی خود با قیمت های 763 دلار برای mi 10 ultra و تنها 244 یورو برای k30 ultra روانه ی بازار کرد که بسیار بی رقیب به نظر می رسند.

اگر به دنبال ابزاری هستید که به شما امکان می دهد هر سیستم عامل Xiaomi را بر روی دستگاه خود فلاش کنید ، ابزار Xiaomi Mi Flash برای ویندوز یکی از بهترین و امن ترین ابزارها موجود می باشد. چرا که این ابزار توسط خود شیائومی در دسترس بوده است به این معنی که مشکلی درمورد عملکرد این ابزار وجود نخواهد داشت . فقط کافی است MIUI ROM را برای دستگاه خاص خود را دانلود کرده و آن را بر روی گوشی خود نصب کنید.

ابزار Mi Flash چیست؟

ابزار Mi Flash برای کلیه تلفنهای شیائومی و ردمی Qualcomm طراحی شده است که می توانید رام های MIBI Fastboot را فلش کنید. برای پاک کردن و نوشتن سیستم عامل روی اتصال Fastboot کار می کند. در واقع ، شما می توانید از این نرم افزار برای بازیابی سیستم عامل سهام ، به روزرسانی دستی سیستم عامل و یا بکگراند دستگاه خود استفاده کنید تا مشکلات حلقه بوت حل شود.

نرم افزار Mi Flash

ویژگی های Xiaomi Mi Flash Tool   

نصب آسان : به عنوان یک برنامه نصب کننده و قابل حمل ارائه می شود و این بدان معنی است که می توانید برای نصب کامل بروید یا می توانید با استفاده از برنامه قابل حمل مستقیماً نرم افزار را باز و راه اندازی کنید.

Inbuilt Drivers : این ابزار دارای درایورهای داخلی مثل USB ، Google ADB ، Microsoft MTP ، Nvidia و غیره است. در حالی که از برنامه قابل حمل استفاده می کنید ، می توانید ابزار مورد نیاز را بصورت دستی نصب کنید.

گزینه های چندگانه فلاش زن : می توانید از این ابزار برای فلاش های سه جانبه ، Flash All, Flash All except Storage و Flash All به جز Storage و Data استفاده کنید.

اتصال دستگاه های چندگانه : می توانید از این ابزار Mi Flash برای فلاش زن چندین دستگاه استفاده کنید.

 

در این فیلم آموزشی نحوه ی فلش زدن گوشی شیائومی Redmi Note 8 را با استفاده از نرم افزار Mi Flash به طور کامل آموزش خواهیم داد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید