سلام به همراهان گرامی جهان آی‌سی، فروشگاه از تاریخ ۲۹ اسفند تا ۵ فروردین ماه تنها فروش غیرحضوری دارد

بازکردن قطعات گوشی سامسونگ S21

گلکسی S21 کوچک‌ترین عضو در خانواده پرچم‌دارهای ۲۰۲۱ سامسونگ است که امکانات و قابلیت‌های شگفت‌انگیزی را در بدنه‌ای خوش‌ساخت و جمع‌وجور ارائه می‌دهد.

پیش از هر چیزی، باید بدانید که گلکسی اس ۲۱ سامسونگ تفاوت‌های فاحشی با دو مدل بزرگ‌تر دارد. برای نمونه، پشت این گوشی پلاستیکی است؛ درحالی‌که دو مدل «پلاس» و «اولترا» از شیشه‌ی مقاوم «گوریلا گلس ویکتوس» بهره می‌برند. به‌علاوه، نمایشگر مدل اولترا رزولوشن QHD و پشتیبانی از قلم S Pen را ارائه می‌دهد، درحالی‌که دو مدل دیگر به رزولوشن Full HD محدود شده‌اند و از قلم S Pen هم پشتیبانی نمی‌کنند. دوربین‌های اصلی و سلفی مدل اولترا هم برتری‌های چشم‌گیری در مقایسه با دو مدل دیگر دارد. با وجود اینکه گلکسی S21 امکانات کمتری را در مقایسه با S21 پلاس و به‌خصوص S21 اولترا ارائه می‌دهد، ولی بازهم جزو گوشی‌های گران‌قیمت بازار به‌حساب می‌آید و از نظر قیمت دلاری، در سطح آیفون ۱۲ اپل قرار دارد.

گلکسی S21 سامسونگ فقط ۱۷۰ گرم وزن دارد که برای گوشی هوشمندی با نمایشگر ۶٫۲ اینچی، وزن نسبتا سبکی به‌حساب می‌آید؛ البته آن‌قدر هم سبک نیست که در دستتان خوب ننشیند و هنگام استفاده از آن احساس ناامنی کنید.

با وجود نارضایتی کاربران، سامسونگ بازهم کهکشانی‌های جدیدش را بسته به منطقه، با یکی از دو تراشه‌ی Snapdragon 888 و Exynos 2100 به‌فروش می‌رساند؛ اما کره‌ای‌ها می‌گویند که «اکسینوس بازگشته است» و اکنون «با ارتقا عملکرد، بهره‌وری و قابلیت مبتنی‌بر هوش مصنوعی و دوربین‌محور، استاندارد جدیدی را در زمینه‌ی تجربه‌ی گوشی هوشمند پرچم‌دار رقم می‌زند». در هر صورت ما در ایران و بسیاری دیگر از نقاط دنیا از جمله اروپا، نسخه‌ی اکسینسوس گلکسی اس ۲۱ را تجربه می‌کنیم.

در این ویدئو آموزشی کالبدشکافی گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 به صورت کامل و آموزشی توضیح داده شده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید