سلام به همراهان گرامی جهان آی‌سی، فروشگاه از تاریخ ۲۹ اسفند تا ۵ فروردین ماه تنها فروش غیرحضوری دارد

بازکردن قطعات گوشی شیائومی Note8 Pro

گوشی‌های خط تولید رد می (Redmi) در سالیان اخیر جزو پرفروش‌ترین‌های بازار بوده‌اند ولی با فشرده‌تر شدن رقابت میان کمپانی‌ها به خصوص در این بخش، شیائومی هم باید نوآوری‌هایی داشته باشد تا بتواند همچنان خود را برند محبوب و پرطرفداری نشان دهد. حالا مدل رد می نوت 8 پرو (Redmi Note 8 Pro) تلاشی از سوی کمپانی چینی به شمار می‌رود تا با قیمت مقرون به صرفه و ویژگی‌های فوق‌العاده خود بار دیگر معادلات بازار را تغییر دهد.

این دستگاه با بهره‌مندی از چیپ‌ست جدید هلیو G90T به همراه باتری 4500 میلی‌آمپری و پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع و دوربین عقب چهارگانه می‌تواند سایر رقبای میان‌رده خود را به چالش بکشد. در نگاه اول، عملکرد این گوشی تفاوتی با عملکرد پرچمداران سال‌های گذشته ندارد و علاوه بر آن، وجود چهار لنز در قاب پشتی، این حقیقت را بیشتر جلوه می‌دهد.

از طرفی، شیائومی رد می نوت 8 پرو یکی از اولین گوشی‌هایی به شمار می‌رود که در آن یک لنز 64 مگاپیکسلی ساخته شده توسط سامسونگ به کار رفته و در آن فناوری فشردگی پیکسلی به چشم می‌خورد به همین دلیل انتظار داریم دوربین در شرایط کم نور تصاویر باکیفیتی بگیرد و با استفاده از گزینه عکسبرداری در حالت شب عکس‌های فوق‌العاده‌ای به ثبت برسد و به طور کلی عملکرد دوربین بی‌نظیر باشد.

در این ویدئو آموزشی تمام قطعات گوشی شیائومی نوت هشت پرو باز می شود و همچنین درپایان نیز قطعات بر روی ال سی دی جدید نصب می گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید