سلام به همراهان گرامی جهان آی‌سی، فروشگاه از تاریخ ۲۹ اسفند تا ۵ فروردین ماه تنها فروش غیرحضوری دارد

باز کردن قطعات گوشی سامسونگ A11

 

گلکسی A11 جدیدترین مدل از سری گوشی‌های پایین‌رده سامسونگ، راه مدل‌های A10 و A10s را ادامه می‌دهد. این گوشی با نمایشگری بزرگ‌تر و سه دوربین عرضه می‌شود تا رقیبی جدی برای گوشی‌های شیائومی و هواوی باشد.

سامسونگ A11 در مقایسه با دو مدل قبل، پیشرفت‌های زیادی دارد و این بار با یک گوشی ضعیف با امکاناتی محدود روبه‌رو نیستیم. سامسونگ گلکسی A11 امکانات کم‌وبیش خوبی دراختیار کاربر می‌گذارد که از بین آن‌ها می‌توانیم به مواردی همچون نمایشگر عریض ۶٫۴ اینچی، دوربین سه‌گانه، باتری حجیم با پشتیبانی از شارژ سریع و اندروید به‌روز اشاره کنیم.

گوشی موبایل Galaxy A11 از یک صفحه‌نمایش 6.4 اینچی با پنل PLS TFTبهره می‌برد. سامسونگ همچنان تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. قاب پشتی و فریم گوشی A11 از جنس پلاستیک ساخته شده و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به آن بخشیده است. به‌طوری‌که نسبت صفحه‌نمایش نسبت به بدنه آن در حدود 81.6 درصد است. نمایشگر به کار رفته در گوشی A11 از کیفیت خوبی هم برخوردار است و در هر اینچ آن 271 پیکسل قرار گرفته و نسبت تصویر در آن 19.5:9 است. این محصول سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید نسخه 10 روانه بازار شده است تا محصولی به‌روز و مدرن به‌حساب آید. این گوشی با ظرفیت 32 گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را افزایش دهید. سامسونگ برای گوشی A11 از یک دوربین سه‌گانه استفاده کرده است. یک لنز عریض با رزولوشن 13 مگاپیکسل، یک لنز فوق‌عریض با رزولوشن 5 مگاپیکسل و یک حسگر عمق با رزولوشن 2 مگاپیکسل، مجموعه دوربین این گوشی را تشکیل می‌دهند. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. حسگر اثر انگشت بر روی قاب پشتی، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، درگاه ارتباطی UUSB-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول جدید است. خرید این گوشی به آن دسته از کاربران توصیه می‌شود که می‌خواهند گوشی ارزان اما مدرن برای انجام کارهای روزمره داشته باشند.

در این ویدئو آموزشی بازکردن و تشریح قطعات گوشی سامسونگ گلگسی A11 به طور کامل بیان شده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید