سلام به همراهان گرامی جهان آی‌سی، فروشگاه از تاریخ ۲۹ اسفند تا ۵ فروردین ماه تنها فروش غیرحضوری دارد

معرفی بهترین لوپ های تعمیرات موبایل

میکروسکوپ یا لوپ چیست؟

میکروسکوپ یا لوپ وسیله ای است برای مشاهده جزئیات اجسامی که نمی‌توان آنها را با چشم غیر مسلح رویت نمود. امروزه پیشرفت های بسیار زیادی در صنعت ساخت میکروسکوپ هست که شامل پیشرفت در طراحی اجزای مکانیکی، راحتی به هنگام استفاده و دوام و استحکام آنها است.  میکروسکوپ ها یا همان لوپ از مهمترین ابزارالات در علم تعمیرات موبایل می باشد. کوچک بودن قطعات و حساس بودن مکان قطعات بر روی بردهای گوشی باعث شده است تا همواره تعمیرکاران در انتخاب لوپ دچار تردید شوند و تحقیقات زیادی را در خرید انجام دهند. مجموعه جهان آی سی قصد دارد تا در این مقاله به معرفی انواع لوپ های برتر، پرکاربرد و همچنین معرفی قطعات اصلی هر لوپ بپردازد.

لوپ های مورد استفاده در تعمیرات موبایل را می توان به سه دسته تقسیم کرد:

اجزا لوپ

اجزا لوپ

  1. پایه یا میزکار
  2. گیره نگهداری
  3. صفحه سیاه سفید
  4. عدسی شیء
  5. تنطیم ارتفاع عدسی تا شیء
  6. تنظیم زوم عدسی
  7. تنطیم عرض چشمی
  8. عدسی چشمی

معرفی بهترین لوپ ها

لوپ AK10 یکی از بهترین لوپ های آنالوگ شرکت یاکسون می باشد. همچنین این لوپ نیز در بین تعمیرکاران جز لوپ های پرکاربرد و پرمصرف نیز می باشد.

 

لوپ یاکسون AK10

ویژگی های لوپ AK10 :

 

لوپ AK12 نیز یکی بهترین لوپ های آنالوگ شرکت یاکسون به شمار می آید. ویژگی های این لوپ مشابه لوپ AK10 می باشد با این تفاوت که دارای دو منبع نور جداگانه در بالا و پایین و بزرگتر بودن صفحه کاری.

لوپ یاکسون AK12

ویژگی های لوپ AK12 :

لوپ دیجیتالی یاکسون AK23B را می توان به عنوان یکی از بهترین لوپ های دیجیتالی در بین تعمیرکاران دانست.با استفاده از لوپ AK23B میتوانید به راحتی سیم کشی های حساس روی برد گوشی و یا نصب کانکتور های بسیار نازک و حساس را انجام دهید.

همچنین با استفاده از این لوپ حرفه ای میتوانید با دقت زیاد و خطای کمتری آی سی های هارد و cpu موجود در برد گوشی های موبایل را ریبال نموده و اقدام به نصب آنها بر روی برد گوشی کنید.

ویژگی های لوپ AK23B :

جزئیات دوربین Cmos در لوپ AK23B  

دوربین لوپ AK23B

دوربین لوپ AK23B از قابلیت های زیادی مانند تنظیم فریم ریت و تنظیم رزولوشن بر حسب نیاز برخوردار می باشد .شما میتوانید در هنگامی که از مانیتور بزرگتر از 19 اینچ استفاده می کنید رزولوشن تصویر را به 1200×1600 60Hz  تغییر دهید و در صروت استفاده از صفحه نمایش 8 اینچی میکروسکوپ، رزولوشن را بر روی   800×600 60Hzقرار دهید. واینکه در صورتی که کاربر بخواهد شیء متحرکی را در زیر لوپ قرار دهد میتواند با افزایش فریم ریت و بالا بردن وضوح تصویر بر روی شیء و کار خود تسلط بیشتری داشته باشد.

 

لوپ AK24  به صورت آنالوگ و جز لوپ های با کیفیت و قیمت بسیار مناسب می باشد. اشغال فضای کم از مهمترین ویژگی های لوپ  AK24 می باشد.

لوپ یاکسون AK24

ویژگی های لوپ AK24:

 

لوپ سه چشمی یاکسون AK28 هم به صورت دیجیتالی و هم به صورت آنالوگ قابل استفاده است. برترین ویژگی این لوپ که آن را از سایر لوپ ها متمایز نموده فاصله کاری تا 17 سانتی متر است.

لوپ یاکسون Ak28

ویژگی های لوپ AK28:

 

این لوپ که به لوپ جرثقیلی معروف است جز دسته لوپ های سه چشمی شرکت یاکسون می باشد. حرکت در راستای افق مهمترین ویژگی بارز این دستگاه است که از بقیه لوپ ها آن را متمایز نموده. خروجی HDMI و USB2 باعث شده خیلی از همکارا به جای ماتیتور از نمایشگر های بزرگ نظیر تلویزیون استفاده کنند.

لوپ جرثقیلی یاکسون AK31

ویژگی های لوپ AK31 :

 

لوپ حرفه ای یاکسون AK33 هم به صورت آنالوگ و هم به صورت دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیفیت لنز لوپ یاکسون AK33 دقیقا همان لنز دوچشمی آنالوگ لوپ یاکسون AK12 است.

لوپ یاکسون AK33

ویژگی های لوپ AK33:

 

لوپ های شرکت سانشاین نیز همواره جز لوپ های برتر در تعمیرات موبایل می باشد.

سه مشخصه ی اصلی لوپ ریلایف RL-M3T کیفیت بالای تصویر، طراحی خاص و یکسان بودن تصویر در آنالوگ و دیجیتال.

لوپ ریلایف M3T

ویژگی های لوپ RL-M3T :

 

دیدگاهتان را بنویسید