سلام به همراهان گرامی جهان آی‌سی، فروشگاه از تاریخ ۲۹ اسفند تا ۵ فروردین ماه تنها فروش غیرحضوری دارد

زمان زیادی از اولین باری که شاهد دوربینی با مکانیسم پریسکوپی در گوشی‌های هوشمند بودیم می‌گذرد و آیفون‌های اپل تاکنون به چنین دوربینی مجهز نشده‌اند. شماری از کاربران امیدی به دیدن دوربین پریسکوپی در آیفون ندارند، اما به‌نظر می‌رسد ممکن است در نهایت شاهد اضافه شدن این دوربین به آیفون‌های اپل باشیم.

براساس گزارش 9to5Mac، شرکت Jahwa Electronics به‌تازگی اعلام کرده است که ۱۹۱ میلیارد وون (۱۵۵ میلیون دلار) در کارخانه‌هایش سرمایه‌گذاری می‌کند تا قطعات الکترونیکی جدیدی بسازد. Jahwa یکی از تأمین‌کنندگان اکچویتور سیستم لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) محسوب می‌شود و درحال‌حاضر وظیفه‌ی تأمین این اکچویتورها را برای گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ برعهده دارد.

اپل در اوایل سال گذشته‌ی میلادی از کارخانه‌ی تولید ماژول OIS شرکت Jahwa Electronics در کره‌ی جنوبی بازدید کرد. گفته می‌شود سرمایه‌گذاری ۱۵۵ میلیون دلاری احتمالاً بدین معنی است که Jahwa Electronics توانسته اپل را نیز به فهرست مشتریان خود اضافه کند. شایعه‌ها می‌گویند تأمین اکچویتور سیستم OIS برای گوشی‌های اپل از سال آینده آغاز می‌شود.

کارخانه‌های جدید Jahwa Electronics احتمالاً تنها در خدمت اپل خواهند بود چون اپل به‌طور معمول از تأمین‌کنندگانش می‌خواهد خطوط تولید انحصاری برای این شرکت بسازند. پیش‌بینی می‌شود اکچویتورهای جدید OIS در دوربین تله‌فوتوی آیفون مورد استفاده قرار گیرند. در همین حین Jahwa Electronics ازطریق کارخانه‌های خود در ویتنام و شهر چئونگ‌جوی کره‌ی جنوبی به همکاری با سامسونگ نیز ادامه خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید