سلام به همراهان گرامی جهان آی‌سی، فروشگاه از تاریخ ۲۹ اسفند تا ۵ فروردین ماه تنها فروش غیرحضوری دارد

آنچه باید درباره Xiaomi Mi Band 6 بدانید

سری مچ‌بندهای می بند شیائومی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین گجت‌های سلامتی هستند که کاربران می‌توانند خریداری کنند. محصولاتی که با در اختیار داشتن امکانات اساسی و مهم یک گجت سلامتی و در عین حال قیمت بسیار پایین، می‌توانند نیازهای کاربران را با بودجه‌های متنوع پوشش دهند. جدیدترین مچ‌بند شیائومی می بند ۶ نام دارد. ما در مجله اینترنتی جهان آی سی قصد داریم تا ویژگی های این مچ بند را بررسی کنیم.

صفحه نمایش

صفحه نمایش

اولین ویژگی ارتقا یافته Mi Band 6، نمایشگر بزرگتر آن است. اندازه صفحه نمایش اکنون 1.56 اینچ است. طبق گفته شیائومی ، 50٪ فضای بیشتری نسبت به نمایشگر 1.1 اینچی Mi Band 5 ارائه می دهد. پنل صفحه مانند قبل AMOLED است و  انتظار کیفیت بسیار مناسبی از ارائه رنگ ها می‌توانید داشته باشید. همچنین شما می توانید 60 مدل مختلف را برای نمایش ساعت جهت شخصی سازی صفحه انتخاب کنید.

برای محافظت بیشتر، صفحه نمایش از نوع tempered glass با روکشی ضد اثر انگشت پوشانده شده است.

ردیابی فعالیت

Mi Band 5، 11 حالت ورزشی را ردیابی می‌کرد، در حالی که Mi Band 6 این تعداد را به 30 حالت رساند. ویژگی های اضافی شامل حالت های تمرین داخل سالن بیشتر مانند کشش ، HIIT ، زومبا ، رقص و… است.

همچنین یک حالت جدید برای تشخیص خودکار در Mi Band 6 برای شش فعالیت وجود دارد: دویدن، پیاده روی، تردمیل، دوچرخه سواری، قایقرانی و اسکی فضایی. با ویژگی جدید، این دستبند جدید می‌تواند به طور خودکار تشخیص دهد که آیا شما هر یک از فعالیت های ذکر شده را انجام می‌دهید یا خیر و نظارت بر آنها را بدون نیاز به مداخله دستی آغاز می‌کند.

نظارت بر تناسب اندام

Xiaomi همچنین نظارت بر خواب را در Mi Band 6 بهبود بخشیده است. اکنون به لطف حسگر(SpO2) می تواند اکسیژن موجود در خون را پایش کند و به کیفیت تنفس خواب کاربران دسترسی پیدا کند. همچنین مراحل مختلف خواب را تشخیص می دهد و اطلاعات مفیدی در مورد کیفیت و مدت زمان خواب ارائه دهد.

البته ، شما با سنسور PPG می توانید در تمامی ساعت ضربان قلب را بررسی کنید. این همان سنسوری است که در  Amazfit و همچنین مدل های قبلی Mi Band نیز استفاده شده است. حالت جدیدی در دستگاه وجود دارد که کمک می‌کند تا میزان استرس در طول روز را تشخیص دهد.

سلامت زنان و سیستم امتیازدهی PAI

سلامت زنان و سیستم امتیازدهی PAI

 

درست مثلMi Band 5 ، Mi Band 6 ردیابی سلامت زنان را نیز ارائه می دهد. این می تواند به تعیین تاریخ چرخه و همچنین جدول زمانی باروری کمک کند.

ویژگی PAI یا Personal Activity Intelligence نیز باعث شگفتی شما می‌شود. فعالیت روزانه و ضربان قلب شما را اندازه می گیرد تا از 100 به شما نمره بدهد.

دوام باتری ، مقاومت در برابر آب و قابلیت اتصال

در Mi Band 6 یک باتری 125 میلی آمپری قرار دارد که با استفاده از یک شارژر مغناطیسی شارژ می شود. شیائومی ادعا می کند که دستبند جدید می‌تواند با یک بار شارژ بیش از 14 روز کار کند.

Mi Band 6 همچنین دارای گواهی 5ATM است، به این معنا که می‌تواند تا 10 دقیقه در عمق 50 متری مقاومت کند. می توانید مشخصات کامل Mi Band 6 را در جدول زیر بخوانید.

 

دوام باتری ، مقاومت در برابر آب و قابلیت اتصال

 

به طور خلاصه می توان ویژگی های زیر را برای این مچ بند هوشمند بیان کرد:

 

صفحه نمایش

1.56 اینچی AMOLED

شیشه tempered با پوشش ضد اثر انگشت

وضوح 482 * 152

326ppi

روشنایی تا 450 نیت

بیش از 60 واچ فیس

 

سنسور ها

سنسور ضربان قلب PPG

سنسور شتاب سنج 3 محوره

سنسور ژیروسکوپ 3 محوره

سنسور SpO2

GPS

 

باتری

125 میلی آمپر ساعت

عمر باتری 14 روزه

 

نوع اتصال

بلوتوث 5.0

 

ردیابی و دیگر ویژگی ها

30 حالت تناسب اندام

6 حالت تشخیص خودکار

ردیابی SpO2

ردیابی خواب

نظارت بر استرس

تمرین تنفس

ردیابی سلامت زنان

PAI (هوش فعالیت شخصی)

هشدار

شاتر از راه دور دوربین

 

مقاومت در برابر آب

5ATM

 

سازگار با برنامه

برنامه Mi Wear

برنامه Mi Fit

 

نوع شارژر

شارژ مغناطیسی

 

دستگاه  های پشتبانی کننده

اندروید 5.0 و بالاتر

iOS 10 و بالاتر

 

ابعاد

47.4 x 18.6 x 12.7 mm

بند : 155 – 219 mm

 

رنگ

سیاه ، نارنجی ، زرد ، زیتونی ، عاجی ، آب

دیدگاهتان را بنویسید